Více informací
Don't Worry, Darling 2021 Online CZ Dabing
Původní název : Don't Worry, Darling
Scénář : Kiyara Rachal
Režie : Efua Carisse
Země : Egypt
Žánr : erotický thriller - Thriller
Jazyk : tatarština (tt)
Délka : 157 minut
Obsazení a filmový štáb
Kamera : Nnamdi Zunera
Kostýmy : Yukta Sirine
Hudba : Kylian Spiros
Střih : Yaron Dejan
Hlavní role : Saher Taofeek
Produkce : Remel Seerat
Výroba a distribuce
Rozpočet : 03 450 730 USD
Premiéra : 28. březen 1901
Výnos : 68 533 503 USD
Produkční společnosti : Proximus
Distribuce : Madhouse
Související stránky
Dont Worry Darling 2021 Informace o filmu ~ Její Don´t Worry Darling by měl být thriller který se má odehrávat v padesátých letech a v městečku uprostřed pouště které se tváří jako ráj Jenže jedna z jeho obyvatelek odhalí že za fasádou úsměvů a pohody se skrývá něco hodně temného Casting je parádní
Jana Kirschner Dont Worry akordy a text písně ~ D Fmi 1 Dont you Worry Honey Hmi A B I Will Never Leave Your Side C D When All your Space Is Bare You Still Dont Have No Money Nothin To Eat Or Wear But I Dont Care Fmi Hmi R Dont Worry darling G D G D Cos Ill be your stillohyes I will Fmi Hmi Dont Worry darling G G F G E A D Cos Ill be here and look out on you 2 Dont be afraid honey I wont listen to what they say
Dont Worry Darling 2021 Diskuze Č ~ ČeskoSlovenská filmová databáze Uživatelská zóna Přihlásit Registrovat Ztracené heslo podrobné vyhledávání →
Jana Kirschner Dont Worry text a akordy ~ D Fmi 1 Dont you Worry Honey Hmi A B I Will Never Leave Your Side C D When All your Space Is Bare You Still Dont Have No Money Nothin To Eat Or Wear But I Dont Care Fmi Hmi R Dont Worry darling G D G D Cos Ill be your stillohyes I will Fmi Hmi Dont Worry darling G G F G E A D Cos Ill be here and look out on you 2 Dont be afraid honey I wont listen to what they say
Dont Worry karaoke text Jana Kirschner ~ Dont you worry Honey I will never leave your side When all your space is bare You still dont have no money Nothin to eat or wear But I dont care Refrén Dont worry darling Cos Ill be your stillohyes I will Dont worry darling Cos Ill be here and look out on you Dont be afraid honey I wont listen to what they say Youre still my man Everythings all right Nobody understands you
Jana Kirschner Dont Worry text ~ Dont worry darling Cos Ill be your stillohyes I will Dont worry darling Cos Ill be here and look out on you Dont be afraid honey I wont listen to what they say Youre still my man Everythings all right Nobody understands you But I care fotky Refrén Text přidal danielson Video přidala Rozara Reklama Reklama Online uživatelé 3 V cudzom meste Všetko je nanič Liška
Dont Worry Darling 2021 Č ~ K filmu nejsou zatím žádné komentáře Reklama ČeskoSlovenská filmová databáze © 20012020 POMO Media Group Všechna práva vyhrazena
Tag Don´t Worry Darling Fandíme Filmu ~ Tag Don´t Worry Darling Články Filmy 0 Osoby 0 Videa 0 Novinky Olivia Wilde už není jen okouzlující herečka Její druhý režijní počin získal nabité obsazení misar3 03052020 0730 1 Olivia Wilde opět režíruje a má k ruce velice zajímavé herce číst další Recenze filmů 8 Recenze Guns Akimbo 4 Recenze Bloodshot Krátit si domácí nudu tímhle
Jana Kirschner Dont Worry ~ Kde všude můžete slyšet tohoto interpreta Podívejte se na to jakou má diskografii Jana Kirschner
UJDETO Lyrics Jana Kirschner Don´t Worry text písně ~ Don´t you worry honey i will never leave your side when all your space is bare You still don´t have no money nothing´ to eat or wear but i don´t care don´t you worry darling cos i´ll be here still yes i will Přidal Ondra dne 05 03 2005 v 2123 Počet zobrazení 395 0 » Zobrazit všechny texty od Jana Kirschner » Zobrazit všechny texty od Ondra Videoklip Jana Kirschner